مهمترین نکاتی که در حین خرید تیشرت تبلیغاتی باید به ان توجه کنید.
در این روزها، با تمام پیشرفتهایی که در حوزه تبلیغات به دست آمده، همچنان کلاه و تیشرتهای تبلیغاتی به عنوان یکی از روشهای بسیار موثر در یادآوری نام کسب و کارها به یاد میآیند. در ادامه، سه نکته را که در انتخاب کلاه و تیشرت تبلیغاتی باید در نظر گرفت، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

- کیفیت: یک اشتباه رایج که بسیاری از شرکتها به دلیل محدودیت بودجه به آن مرتکب میشوند، انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان و کیفیت پایین است. تیشرتهای حاوی لوگو و نشانههای شما، نمایانگر کسب و کارتان هستند و به طور ضمنی کیفیت این تیشرتها میتواند به کیفیت محصولات و خدمات شما ارتباط داده شود. تیشرتهای با کیفیت مناسب، پیامی از کیفیت بالای کسب و کارتان به مشتریان انتقال میدهند. در اینجا توجه به این نکته ضروری است که اگر مشتریان از کیفیت تیشرت تبلیغاتی خوششان نیامد، احتمالاً تیشرت را استفاده نخواهند کرد و نتیجه تبلیغی نیز بهدست نخواهد آمد. از طرف دیگر، توجه به کیفیت باعث طولانیتر بودن عمر تیشرت میشود که در نتیجه، پیام تبلیغاتی شما به مدت طولانیتری دیده میشود.
- رنگ: انتخاب رنگ مناسب گام بعدی مهم است. باید به دو سؤال پاسخ دهید: آیا رنگ انتخابی با کسب و کار یا لوگوی شما همخوانی دارد و پیام مناسب را منتقل میکند؟ و آیا این رنگ مناسب مخاطبان شماست یا خیر؟ این مسائل به جنسیت، گروه سنی، طبقه اجتماعی و فرهنگی مخاطبان مرتبط هستند و باید آنها را در نظر بگیرید.
- طرح تیشرت: در مورد طراحی و مکان قرارگیری تبلیغات روی تیشرت، باید با دقت بیشتری عمل کنید. اگر تیشرت به عنوان هدیه تبلیغاتی عرضه میشود، نباید طراحی آن به حدی بزرگ و آشفته باشد که احساس شود این تیشرت تبلیغاتی یک تابلوی متحرک است.
همچنین خرید تیشرت تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی را از ایران دوخت انجام دهید .